Palautukset

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus.

Huom. Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista.

 

PALAUTTAESSASI TUOTTEEN TOIMI SEURAAVIEN OHJEIDEN MUKAISESTI

Sinun tulee käsitellä palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet.

Täytä tuotteen mukana tullut palautusilmoitus ja liitä se palautettavan tuotteen mukaan pakettiin. Muista ilmoittaa pankkitilinumerosi, jotta voimme palauttaa rahat tilillesi.

Palautusosoite: Sisustuskuu Oy, Kivipelto 4 c 3, 40520 Jyväskylä

Asiakas vastaa palautuskustannuksista ja saa päättää itse, miten palauttaa tuotteet.

Pyydä kuitti palautuksestasi. Kuitti on tosite lähetyksen palauttamisesta, joten säilytä sitä vähintään 3 kuukautta.

Jos olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.  Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, maksamme uuden vastaavan tuotteen lähetys- ja palautuskulut.

Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti. Poikkeavasta palautusoikeudesta on maininta tuotetekstissä. Palautettavien elintarvikkeiden tulee olla avaamattomissa alkuperäispakkauksissa.

Hygienia- ja intiimituotteita ei voi palauttaa, joita ovat esimerkiksi vuodevaatteet. Palautusoikeus ei myöskään koske tuotteita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Huom. Jos alkuperäistä kuljetuspakkausta ei ole tai tuotteelle ei ole ollut valittavissa muuta toimitustapaa kuin kotiinkuljetus, ota yhteys asiakaspalveluumme. Annamme sinulle ohjeet pakkaamisesta ja merkinnöistä.

Palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen saatuamme edellyttäen, että olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteet takaisin. Palautus suoritetaan sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimitusmaksun. Maksukorttiveloitukset palautetaan samalle maksukortille. Jos olet maksanut tilauksesi verkkomaksuna tai laskulla, on tilinumeron ilmoittaminen palautuksen yhteydessä erittäin tärkeää, jotta voimme palauttaa rahat pankkitilillesi.

Kun olet valinnut maksutavaksi laskun ja haluat palauttaa osan tuotteista, vähennä palauttamiesi tuotteiden hinta lähetystä koskevan laskun loppusummasta. Palauttaessasi vain osan tilauksen tuotteista sinun tulee kuitenkin maksaa toimitusmaksut.

Jos olet valinnut erämaksun ja palautat osan saamistasi tuotteista, maksa saamasi lasku normaalisti. Palautuksen suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelman viimeisiltä eriltä. Laskutukseen liittyvissä asioissa ota yhteys      

Kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin asiakaspalautus. Mikäli asiakas haluaa peruuttaa tilauken sen jälkeen kun se on lähetetty, tulee lähetys noutaa postista ja palauttaa se takaisin omakustanteisesti. Veloitamme noutamatta jätetyistä ja verkkokaupalle takaisin palautuvista lähetyksistä 15 euroa, joka peritään jälkikäteen asiakkaalta. Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen toimituksesta veloitetaan lisäksi erikseen uusi postimaksu.